Kom først i køen

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få besked som den første om vores gratis aktiviteter i hele landet.

Gå ud og surf

Besøg hver kandidats hjemmeside og se efter følgende:

  • Kvalitetsindhold. Er de interesserede i at løse problemerne? Giver teksten mening for dig som forbruger frem for en nørd? Hvis ja, godt. Tilbyder de deres tjenester i "pakker" baseret på antallet af websider og hvorvidt du ønsker pomfritter eller salat til? Hvis ja, skidt. Den rigtige webdesigner vil være en, der forstår dine unikke udfordringer og vil ikke forsøge at mase din virksomhed ind i bronze-, sølv eller guld-pakken.
  • Præsentation. Det gælder ikke kun designet af deres hjemmeside, men hele organisationen. Giver det mening for dig? Kan du lide det? Vil dine kunder kunne lide det? Udformning og indretning af en webdesigners hjemmeside er typisk et tegn på deres "stil".
  • Glade kunder. Se efter kundeudtalelser, en portefølje og casestudier. Ser de ud til at være fleksible nok til at arbejde med forskellige brancher? Ideelt set skal deres kundeudtalelser omfatte hele navne, det betyder nemlig, at bureauet ikke forsøger at skjule noget. Webdesignere uden nogen form for cases eller kundeliste er enten dårlige eller dovne; ligegyldig hvad er de ikke noget for dig.
  • Kontaktinfo. Er du tvunget til at udfylde en onlineformular for at komme i kontakt? Er der et telefonnummer på listen? En fysisk adresse (ud over en postboks)? Du bliver nødt til at tale med nogen, før du går videre så vær sikker på, at du rent faktisk kan ringe og få fat på i et menneske. Virksomheder uden telefonnummer eller adresse er typisk placeret i en kælder.

 

Sidst opdateret: 05-06-2011

I ET STOLT SAMARBEJDE MED