Kom først i køen

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få alle vores gratis aktiviteter direkte i din inbox.

Planlæg din markedsføring

ide
opret
i gang

Hvordan vil du føre dine markedsføringsplaner ud i livet?

Tænk på:

Produktet/ydelsen: Hvad er det ved dine produkter/ydelser, dine kunder sætter pris på? Hvad kan du ændre for at imødekomme deres behov?

Prisen: Vil du bare matche konkurrenternes priser? Vil du sætte prisen højere, fordi dit produkt er af højere kvalitet end konkurrenternes? Vil du sælge lidt for meget eller meget for lidt?

Salgs- og distributionskanaler: Hvor sælger du dine produkter/ydelser?

Promovering: Hvordan når du dine kunder og potentielle kunder? Reklame, PR, direct mail, opsøgende salg?

Mennesker: Har dine ansatte den nødvendige viden og erfaring?

Processer/drift: Stabilitet i forretningen sikrer, at du kan tilbyde dine kunder en god service

Kommunikation: Dine ansatte, dine lokaliteter, dine breve og andet materiale er alt sammen med til at give kunder og potentielle kunder et indtryk af, hvem du er, og hvad de kan forvente af virksomheden.

Sidst opdateret: 05-06-2011

I ET STOLT SAMARBEJDE MED