Kom først i køen

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få alle vores gratis aktiviteter direkte i din inbox.

Dine målsætninger

ide
opret
i gang

Din forståelse for virksomhedens styrker og svagheder og dens muligheder og begrænsninger på markedet danner sammen med din forretningsstrategi udgangspunktet for dine målsætninger.

Hvis du for eksempel sætter dig det mål, at du vil øge omsætningen med 10 procent over det næste år, så kan et af dine markedsføringsmål være at trænge igennem til et nyt segment.

Når du sætter dig mål, er det vigtigt, at de er:
  • Konkrete ("Jeg vil skaffe 15 nye kunder.")
  • Opnåelige ("Jeg kan skaffe 15 nye kunder, hvis jeg anstrenger mig.")
  • Realistiske ("Jeg har økonomien og produktionen på plads, så jeg kan håndtere 15 nye kunder.")
  • Tidsbundne ("Jeg vil skaffe mine 15 nye kunder inden for et år.")

Husk, at uanset hvilke mål du sætter dig, så skal du kunne måle, om du når dem.

Sidst opdateret: 05-06-2011
Google AdWords voucher

Øverst på Google?
Indbetal 200 - brug for 800

Brug 200 kr og få 600 kr
Ingen binding - ingen risiko
Hent din startbonus her:
Nyhedsbrev

Få relevant viden om vækst. Snyd ikke dig selv for disse vitaminer til din virksomhed

Google Plusl