Kom først i køen

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få besked som den første om vores gratis aktiviteter i hele landet.

Dine målsætninger

ide
opret
i gang

Din forståelse for virksomhedens styrker og svagheder og dens muligheder og begrænsninger på markedet danner sammen med din forretningsstrategi udgangspunktet for dine målsætninger.

Hvis du for eksempel sætter dig det mål, at du vil øge omsætningen med 10 procent over det næste år, så kan et af dine markedsføringsmål være at trænge igennem til et nyt segment.

Når du sætter dig mål, er det vigtigt, at de er:
  • Konkrete ("Jeg vil skaffe 15 nye kunder.")
  • Opnåelige ("Jeg kan skaffe 15 nye kunder, hvis jeg anstrenger mig.")
  • Realistiske ("Jeg har økonomien og produktionen på plads, så jeg kan håndtere 15 nye kunder.")
  • Tidsbundne ("Jeg vil skaffe mine 15 nye kunder inden for et år.")

Husk, at uanset hvilke mål du sætter dig, så skal du kunne måle, om du når dem.

Sidst opdateret: 05-06-2011

I ET STOLT SAMARBEJDE MED