Kom først i køen

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få alle vores gratis aktiviteter direkte i din inbox.

Find dine unikke fordele (USP) positionering - dine konkurrencemæssige fordele

ide
opret
i gang

Unique Selling Proposition betyder en unik fordel, som du kan tilbyde dine kunder, og som du kan bruge i din markedsføring. Du kan finde dine unikke fordele (USP"er) ved at færdiggøre sætningen:
"Kunder vil købe hos mig, fordi min virksomhed/mit produkt/min ydelse er den/det eneste der…"

Vær opmærksom på, at det ikke altid er nok med én USP. Hvis du f.eks. er billigere end konkurrenterne, og de sætter prisen ned, så er du sårbar, hvis du ikke har andet at byde på. Når du skal forklare dine fordele for kunden, så husk at tænke i mængder, f.eks. hvor meget kunden kan spare i kroner og øre/tid om året.

Sidst opdateret: 05-06-2011

I ET STOLT SAMARBEJDE MED