Kom først i køen

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få alle vores gratis aktiviteter direkte i din inbox.

Salgskanaler: Nå dine kunder effektivt

ide
opret
i gang

Dine salgskanaler er de steder, hvor kunden kan købe dit produkt. De fleste virksomheder bruger mere end én salgskanal, da flere salgskanaler ofte betyder flere kunder, men det betyder også flere omkostninger. Muligvis kan du også opleve, at en ny salgskanal tager kunder fra en anden salgskanal (kannibalisering).

Her får du et overblik over de typiske salgskanaler, deres fordele og ulemper, og hvordan du kan bruge dem til din fordel.

Sidst opdateret: 05-06-2011
Google AdWords voucher

Øverst på Google?
Indbetal 200 - brug for 800

Brug 200 kr og få 600 kr
Ingen binding - ingen risiko
Hent din startbonus her:
Nyhedsbrev

Få relevant viden om vækst. Snyd ikke dig selv for disse vitaminer til din virksomhed

Google Plusl