Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få alle vores gratis aktiviteter direkte i din inbox.

Kommunikation som markedsføringsredskab

gæst

Kommunikation som markedsføringsredskab

Fordelen ved at benytte netop kommunikation som markedsføringsredskab er, at det ikke koster noget. Altså bortset fra den tid det koster at finde på historien og hele det arbejde.

"Markedsføring næsten uden budget" fortæller, hvordan man skal gøre det i praksis. Den handler om konkrete forslag og initiativer, der er afprøvet med gode erfaringer. Det er ikke svært, det kræver bare vilje at ville noget! At bruge alle ressourcer på at udarbejde flotte planer er spild af tid, hvis de ikke bliver ført ud i livet.

Filosofien i "Markedsføring næsten uden budget" er, at det er bedre at sætte ideerne i værk end slet ikke at komme i gang. Måske er det ikke altid det bedste initiativ, men så kan man prøve igen.

Det gælder om, at kunderne på en eller anden måde hører om os og dermed bliver interesseret i at møde os. Eller endnu bedre: at købe det, vi har på hylden. Sådan er det.

Sidst opdateret: 05-06-2011
Google AdWords voucher

Øverst på Google?
Indbetal 200 - brug for 800

Brug 200 kr og få 600 kr
Ingen binding - ingen risiko
Hent din startbonus her:
Nyhedsbrev

Få relevant viden om vækst. Snyd ikke dig selv for disse vitaminer til din virksomhed

  

Forfatteren

 

Henrik Ørholst

Henrik Ørholst

Cand. Oecon.

Marketingchef for PA Consulting Group i Danmark i 1996, siden 1997 marketingchef for PA Nordic med ansvar for intern og ekstern kommunikation.

Amanuensis ved Institut for Markedsøkonomi, Handelshøjskolen i Århus. Ekstern lektor og censor ved universiteter, handelshøjskoler og teknika.  

 

Bogen

 

”Markedsføring næsten uden budget”
Børsens Forlag
199 kroner (inkl. moms)
L&R Bøger

Google Plusl